پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250755
اختلاف بين وزارت صمت و جهادکشاورزي لطمات زيادي به کشاورزان زده است
تاریخ انتشار : 1400/02/29 10:49:41
نمایش : 1272
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: متأسفانه اختلاف بين وزارت جهاد کشاورزي و صمت منجر به نابساماني هايي شده و لطمات زيادي را به توليدکنندگان بخش کشاورزي زده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدباقر قاليباف در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي و پس از تصويب کليات طرح تقويت امنيت غذايي کشور و رفع موانع توليدات کشاورزي،گفت: اين طرح بسيار مهم و اساسي است و منجر به اصلاح ساختاري و اصلاح وظايف در بخش کشاورزي خواهد شد.

وي بيان کرد: متأسفانه اختلاف بين وزارت جهاد کشاورزي و صمت منجر به نابساماني هايي شده و لطمات زيادي را به توليدکنندگان بخش کشاورزي زده است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: علاوه بر اين مردم هم به عنوان مصرف کننده تحت تأثير اختلاف بين وزارت جهاد کشاورزي و صمت با توزيع غيرمنطقي و گران محصولات کشاورزي مواجه هستند و تصويب اين طرح قطعا به اين نابساماني ها پايان خواهد داد.

قاليباف گفت: به دليل حساسيت موضوع اين طرح دوشوري مي شود و نمايندگان مجلس فعالانه پيشنهادات خود را به کميسيون کشاورزي، آب، منابع طبيعي و محيط زيست مجلس ارائه کنند و حداکثر در سه هفته آينده جزئيات اين طرح در صحن علني مجلس شوراي اسلامي مورد رسيدگي قرار گيرد.

وي با بيان اينکه در اين طرح نظر کارشناسان اخذ شده است، گفت: طرح تقويت امنيت غذايي کشور و رفع موانع توليدات کشاورزي يکي از اقدامات بسيار مهم مجلس يازدهم است و قطعا تأثيرات مثبت خود را بر بخش کشاورزي و ساماندهي اوضاع خواهد گذاشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html